loading...
20charge
sdfsdf بازدید : 95 سه شنبه 11 دی 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را چگونه دانلود کنیم؟

آیا توانستید از مقالات مرتبط با پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان استفاده نمایید؟

به کانال تلگرام فروش مقاله خوش آمدید. شما می توانید پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را به راحتی تهیه کنید.

Buy پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان from us cheaper.

به درخواست بعضی عزیزان پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را به سایت افزودیم.

دانلود مطالب علمی گوناگون درمورد پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان در اینجا.

دانلود رایگان پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان

این فایل پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را از سایت ما بخواهید.

ترجمه مورد تایید و بدون اشتباه درمورد پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را از اینجا خریداری نمایید.

First, pay online, and then receive پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان.

همه مقالات پیرامون پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان به فروش می رسند.

To improve the quality of your article, refer to پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان related articles on this site.

مطالب مرتبط پیرامون پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را در این سایت پیدا کنید.

اگر اطلاعات شما راجع به پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان ناقص است، برای تکمیل اطلاعات به این سایت بیایید.

مرجع دانلود پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان

پرسرعت ترین سایت برای دانلود پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان سایت ماست.

اطلاعات تخصصی بی نظیر درمورد پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان را تنها می توانید از اینجا دریافت کنید.

کی گفته مطالبی پیرامون پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان وجود نداره؟ پس معلومه اینجا رو نگشتی!

Learn how to learn about پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان by subscribing to our telegram channel.

Download the پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان file from the secure site of this site.

By subscribing to the site for download پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان Also get acquainted with new articles.

دانلود پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان برای موبایل با لینک مستقیم.

Purchase and Secure Payments for Surrounding Papers پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان

You can download پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان in a safe manner on this site.

پاورپوینت آماده: بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است   تعداد اسلاید : 35 اسلاید بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان چکیده این آزمایش در سال زراعی 85–84 در ایستگاه تحقیقات هاشم‌آباد گرگان به منظور بررسی اثر کود فسفره و تراکم بوته بر روی ارقام نخود با استفاده از طرح کرت‌های خرد شده در قالب بلوک‌های کامل تصادفی در سه تکرار انجام شد. فاکتور اصلی شامل سه سطح کود فسفره (کود فسفره=A شامل سه مقدار 0=a1، 45=a2 و 90=a3 کیلوگرم سوپرفسفات ترپیل در هکتار) بود. فاکتور فرعی شامل ترکیب سه رقم (رقم=C و c1=Filip86-50c و c2=Filip89-50c و c3=Filip84-48c) و سه تراکم بوته (تراکم=B، 20=b1، 30=b2، 40=b3 بوته در مترمربع) به صورت فاکتوریل بود. در مجموع 27 تیمار در سه تکرار مورد آزمایش قرار گرفت. نمونه‌برداری در 6 مرحله رشد و نمو به منظور یادداشت‌برداری‌های لازم از صفات موردنظر (ارتفاع، شاخص سطح برگ، وزن خشک کل، وزن خشک برگ، تعداد غلاف در بوته، تعداد دانه در غلاف، وزن صد دانه، عملکرد نهایی و شاخص برداشت) صورت گرفت. تیمارهای 45 ...

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مدیریت بازاریابی فرهنگی

پاورپوینت آماده: بررسی معماری و بنا و تاریخچه باغ شاهي هخامنشيان - پاسارگاد

پاورپوینت درس پنجم آمادگی دفاعی پایه دهم (حماسه های ماندگار)

پاورپوینت درس یازدهم تفکر و سواد رسانه ای (دروازه‌بانی خبر )

پاورپوینت مرگ ومیر نوزادان

پاورپوینت درباره اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4876
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 38,387
  • بازدید کلی : 581,036